مقدمه

ثبت و بایگانی  مکانیزه اطلاعات سبب ایجاد پایگاه دانش می‌شود. شما با استفاده از این پایگاه دانش می‌توانید مشتریان را آنالیز کنید. ثبت آمار دقیق رفتار و نحوه خرید مشتریان در کنار میزان هر دفعه خرید و بررسی دقیق فاکتورها تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر خواهد بود.

تمامی اطلاعات مهم را به صورت کاملا ایمن ذخیره خواهید کرد. علاوه بر اینکه رسم  مشتری مداری را به جا آورده‌اید، می‌توانید با گامهایی استوار قدمهای بعدی انتخاب اجناس برای فروش و یا نحوه برخورد با مشتری و هر آنچه که یک مدیر لایق نیاز دارد را داشته باشید.

 

تبدیل شدن به تاجری بزرگ

نرم افزار CRM یک مدیریت همه جانبه را با ثبت دقیق اطلاعات برای شما به ارمغان می‌آورد. طبعا بایگانی کردن اطلاعات مشتریان در محیط فیزیکی کار ساده‌ایی نیست و به همین دلیل اکثر کسب و کارها بدون داشتن اطلاعات مشتریان به راهکارهای تجاری خود عمل می‌کنند. اما نرم افزار ارتباط با مشتری برای شما تمامی اطلاعات را در فضایی امن با دسترسی بسیار سریع امکان پذیر کرده است. در نتیجه برای انجام ایده و راهکار تجاری قبل از عمل کردن مشتریانتان را بررسی می‌کنید. حالا با در دست داشتن اطلاعات دقیق مشتریان در بخش بایگانی می‌توانید نگاهی نا محدود به آینده راهکارتان بیاندازید واگر نتیجه خوبی متصور شدید به آن عمل کنید. نرم افزار CRM از شما یک تاجر بزرگ خواهد ساخت.

 

 

 

 

 

 

چرا باید اطلاعات مشتریان را بایگانی کنیم؟

با چشم اندازی به مطالبی که پیش تر گفته ایم پاسخ به این سوال بسیار ساده می‌باشد. شما نیاز به CRM را مدتهاست که حس کرده‌اید، دقیقا از همان روزی که نیاز به پیشرفت برایتان اهمیت یافته این نیاز را هم حس کردید. لیست کارهایی که با ثبت و بایگانی اطلاعات می‌توانید انجام دهید به شرح ذیل است:  

  • انتخاب بهترین قدم تجاری
  • ریسک پایین در انتخاب مراحل جدید کاری
  • مشتری مداری صحیح
  • تبلیغات هوشمندانه (تبلیغات گسترده برای آن دسته از مشتریان که به محصول مورد نظر اهمیت می‌دهند)