یکی از بخش هایی که تقریباً در تمام نرم افزارهای CRM مشاهده می کنیم، ایجاد وظیفه و شناسایی مسئول برای این وظایف است.
به مرور با پیچیده شدن فرایند کسب و کار، مجموعه ای از نیازها به وجود می آید که باید آن را به یک گروه اختصاص داد نه یک فرد خاص. نرم افزار پرشین ویتایگر این قابلیت را دارد که این وظایف را به صورت همگانی اطلاع رسانی نماید.
شناسایی وظایف و افراد مورد تایید برای انجام ظایف، یک مسئولیت بزرگ است که مدیران بسیار خبره هم در انجام این مهم گاها به مشکل میخوردند.
پرشین ویتایگر قادر است شما را در انجام چینین اموراتی بصورت کاملا حرفه ایی مدیریت نماید.
نرم افزار ارتباط با مشتری یا مدیریت حرفهای
همانطور که از نام نرم افزار ارتباط با مشتری پرشین ویتایگر برمیآید یک ارتباط میان مشتریان و کارمندان برقرار میکند. اما این همه ماجرا نیست، پرشین ویتایگر یک مدیریت تمام حرفه ایی را به شما هدیه میدهد.
شما میتوانید با استفاده از پنل مدیریتی خود کارمندان، فاکتور، پیش فاکتور، وظایف، پیگیریها، سفارشات، میزان فروش، خرید و هر انچه که نیاز سازمان هست را نظارت کنید.
نظارتی یکپارچه و کاملا منعطف با پرشین ویتایگر را تجربه خواهید کرد.
حال از شما میپرسم: آیا پرشین ویتایگر یک نرم افزار ارتباط با مشتری است یا مدیریت حرفهای؟؟؟؟؟؟
قابلیت اطلاع رسانی همگانی
از جمله امکاناتی که پرشین ویتاگر در اختیارتان قرار میدهد، قابلیت اطلاع رسانی همگانی و فردی است.
شما گاهی نیاز دارد به افراد مشخصی اطلاع رسانی کنید که مثلا پروژه تکمیل شد یا محصولی که درخواست دادهاید اکنون موجود است.
اما همیشه اطلاع رسانیها به صورت فردی انجام نمیشود. ویتایگر برای اطلاع رسانیهای همگانی هم تدابیری اندیشیده تا مدیریت شما را تکمیلتر کند.
شایان ذکر است که اطلاع رساینها از طریق پیامک، ایمیل و پنل کاربری انجام میگیرد.