CRM در آزمایشگاه ها
نتایج دقیق آزمایش ها، انتظاری است که همه افراد از یک آزمایشگاه دارند. پزشکان و متخصصان علوم آزمایشگاهی معتقد هستند که مردم آنها را بر اساس خدمات ارائه شده و نحوه آزمایش قضاوت می کنند. معیار هایی مانند: سرعت نمونه گیری، بازده فرایند نمونه گیری و توانایی آزمایشگاه ها در پاسخگویی به سوالات آنها و رسیدگی به درخواست های خاص برای مشتریان بسیار با اهمیت مو میزان رضایت مشتری
- ارسال مطالب و اطلاعات آموزشی برای مشتریانی که مبتلا به بیماری های خاصی می باشند
۳. ایجاد فرصت های کسب و کار جدید
- حفظ اطلاعات در نرم افزار CRM پس از ساعات کاری
- تعامل با افراد سازمان بدون از دست دادن اطلاعات
- مدیریت آزمایشگاه های کوچک، متوسط و بسیار مجهز با ایجاد فرصت های جدید
۴. نظارت بر رضایت مشتری
- کاهش میزان خطاها در آزمایشگاه
- دریافت دیدگاه های مراجعه کنندگان با استفاده از کارت گزارش
- استفاده بیشتر از قابلیت های بازاریابی جهت مدیریت رشد و آگاهی
- ارائه اطلاعیه های خودکار مانند اطلاعیه ایمیل
- استفاده از قابلیت های داشبورد جهت نظارت کلی بر روند کسب و کار