امتیاز دادن به مشتریان مدیران لایق زمانی میتوانند بهترین راهبرد تجاری را پیش ببرند که خود را به جای مشتری بگذارند و عملکرد خودشان را از دید مشتری بسنجند. نظرات مدیر...
فرایند سازمانی چیست؟ به هر آنچه که در یک سازمان کوچک و بزرگ رخ میدهد، فرایند سازمانی میگویند. مجموعه فعالیتهای کارمندان یک سازمان که منجر به رخ دادن اتفاق فیزیک...
مقدمه ثبت و بایگانی مکانیزه اطلاعات سبب ایجاد پایگاه دانش میشود. شما با استفاده از این پایگاه دانش میتوانید مشتریان را آنالیز کنید. ثبت آمار دقیق رفتار و نحوه ...
مدیریت فعالیت ها بخشی جدا ناپذیر از مدیریت ارتباط با مشتری CRM است که تمام فعالیت های انجام شده توسط کارکنان در شرکت با آن قابل مدیریت می باشد. خیلی از شرکت ها از نرم...
هدف همه شرکت ها از ایجاد تغییرات سازمانی، افزایش سود و تضمین برای شرکت است. یکی از تغییراتی که شرکت ها در زیرساخت های خود برای رسیدن به این اهداف ایجاد می کنند، به کار...
همین چند سال پیش وقتی به شهر جدیدی سفر می کردیم، برای پیدا کردن راه و مقصدی که دنبالش بودیم باید پرسان پرسان از افراد مختلف و یا در نهایت با آزمون و خطا راه خود را پیدا ...
آیا می دانید فقط ۳۵درصد از زمان تیم فروش شما صرف جذب مشتری و ایجاد معاملات جدید می شود؟!! اگر می خواهید زمان تیم فروشتان برای انجام معاملات جدید استفاده شود و تصمیم گر...
سرمایه گذاری برای نرم افزار CRM امری ضروری برای سازمان شماست. در دنیای رقابتی امروز شما نیازمند شناسایی راهکار درست برای افزایش بهره وری فروش خود می باشید. همچنین یکی ...
تنها به مشتریان گوش ندهید بلکه آنها را درک کنید. “همه باید توانایی کار کردن در مرکز تماس و پاسخگویی به تماس های مشتریان را داشته باشند” جف بزوس، مدیرعامل و موسس آماز...
یکی از بخش هایی که تقریباً در تمام نرم افزارهای CRM مشاهده می کنیم، ایجاد وظیفه و شناسایی مسئول برای این وظایف است. به مرور با پیچیده شدن فرایند کسب و کار، مجموعه ای از ...